Στην πρώτη θέση των ιστοσελίδων με κριτήριο το χρόνο παραμονής των χρηστών τους βρέθηκε το Facebook, εκτοπίζοντας για πρώτη φορά το Google, επί μακρόν «πρωταθλητή» του Ίντερνετ. Το Facebook είναι, πλέον, το site στο οποίο οι χρήστες του Διαδικτύου στις Η.Π.Α. ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο online. Τον Αύγουστο κατέλαβε το 9,9% του συνολικού χρόνου που κατανάλωσαν οι Αμερικανοί «σερφάροντας» στον Παγκόσμιο Ιστό. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε 41 εκατομμύρια λεπτά που πέρασαν οι χρήστες μέσα στο Facebook.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της ComScore, εταιρείας που μετρά την κίνηση στο Διαδίκτυο, η μηχανή αναζήτησης Google έπεσε στην δεύτερη θέση, συγκεντρώνοντας το 9,6% του συνολικού χρόνου. Τρίτο έρχεται το site της Yahoo, με ποσοστό 9,1% επί του συνολικού online χρόνου.
Είναι η πρώτη φορά που το Facebook εκτοπίζει το Google από την πρώτη θέση, γεγονός που καταδεικνύει την τεράστια δυναμική της δημοφιλούς ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης.
Το Facebook σημείωσε και μια ακόμη πρωτιά. Σύμφωνα με την Hitwise, τον περασμένο Μάρτιο το Facebook ήρθε πρώτο σε «σελιδοεμφανίσεις» (hits) στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας την Google για πρώτη φορά μετά από 3 χρόνια.
Ωστόσο, και στις δύο περιπτώσεις, τα στοιχεία αυτά δεν καταγράφουν την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων σε μοναδικούς επισκέπτες, αλλά το χρόνο τον οποίο οι χρήστες ξοδεύουν σε αυτά ή τις φορές που επισκέπτονται ή ανανεώνουν την ιστοσελίδα.
Στο παρελθόν, η μηχανή της Google «πάλευε» για την πρώτη θέση με τη Yahoo, η οποία -σύμφωνα με την ComScore- είχε το μεγαλύτερο μερίδιο χρόνου από τον Ιούνιο του 2007.
Κατά τη διάρκεια των τριών περασμένων ετών, το Facebook και το Google είδαν τις «μετοχές» τους να ανεβαίνουν θεαματικά ως προς το χρόνο που οι χρήστες τους ξοδεύουν σε αυτές τις ιστοσελίδες. Τον Ιούνιο του 2007, το Facebook συγκέντρωνε μόλις το 1,7% του συνολικού χρόνου, ενώ το μερίδιο του Google ήταν 3,7%.
Παράλληλα, η Yahoo είδε το ποσοστό της να «ψαλιδίζεται». Το 9,1% που συγκεντρώνει τώρα, είναι το χαμηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί στις μετρήσεις της ComScore. Μόλις πριν από δύο χρόνια -τον Οκτώβριο του 2008- το μερίδιο του site της Yahoo ήταν 14,3%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου