Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Μίζες να δουν τα μάτια σου

Του Σταύρου Θεοδωράκη από το protagon.gr

«Έχω πρόβλημα με την μίζα» μου είπε χθες το απόγευμα ο Παύλος Τσίμας μπαίνοντας χαμογελαστός αλλά φουριόζος στο γραφείο μου. Δεν ξέρω αν σας το έχω πει αλλά με τον Τσίμα δουλεύουμε δίπλα δίπλα. Στο ισόγειο οι «Πρωταγωνιστές» στον πρώτο όροφο η «Έρευνα». Πολλές φορές ο ένας τρώει τα κουλούρια του άλλου, αλλά γενικώς γειτονεύουμε μια χαρά...
«Πρόβλημα με την μίζα;». Επίσης αυτό που δεν σας έχω πει είναι ότι έχουμε την ίδια ακριβώς μηχανή. Εγώ την πήρα πρώτος. Μια τρίκυκλη βέσπα (δύο ρόδες μπροστά όχι πίσω αλλιώς θα ήταν τρίκυκλο και θα μας ενέπλεκε σε άλλη ιστορία). Πολύ σταθερή κυρίως σε βρεγμένο οδόστρωμα. Είναι ιταλικό μηχάνημα όμως και ως τέτοιο έχει και τις αδυναμίες του. «Και εγώ είχα προβληματάκια με την μίζα αλλά μου την ξεμπλόκαρε ο γνωστός Λευτέρης».

Αυτό που σίγουρα δεν σας έχω πει είναι ότι και οι δύο αγοράσαμε τις μηχανές μας από τον Λευτέρη στην Λένορμαν, ο οποίος όντως κάνει θαύματα. Προσφάτως η μηχανή μου παρουσίαζε το εξής ανεξήγητο: Όταν ήταν λίγο πλαγιασμένη, η μίζα δεν δούλευε. Σε δέκα λεπτά όμως ο Λευτέρης το έλυσε το προβληματάκι. «Με λίγα ευρώ νομίζω ότι θα ξεμπλοκάρει και τη δική σου μίζα».

Εκεί κάπου τέλειωσε η συζήτηση μας, πριν αποχωριστούμε όμως αποφασίσαμε ότι ο διάλογος μας έπρεπε να μείνει μεταξύ μας. Και σε κάθε περίπτωση να μην πέσει ποτέ στα χέρια της εξεταστικής για την Siemens. Στην περίπτωση δε που διαρρεύσει, υπογράψαμε και ένα χαρτί στο οποίο ξεκάθαρα τονίζουμε ότι ο όρος μίζα στον συγκεκριμένο διάλογο αφορά τον μηχανισμό που θέτει σε λειτουργία τον κινητήρα της μηχανής και δεν αναφέρεται στην παράνομη προμήθεια που δίνεται σε κάποιον που μεσολαβεί ή που υποβοηθά μια συμφωνία.

Μια σκέψη ήταν να πάμε την διευκρίνιση και στο υπουργείο εξωτερικών, να μας την μεταφράσει στα ιταλικά και τα αγγλικά να μας βρίσκεται, αλλά ο Παύλος που κάτι παραπάνω ξέρει από ξένες γλώσσες είπε «άστο καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου