Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Wadja:Το νέο facebook είναι ελληνικό!

Με περισσότερα από πέντε εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες παγκοσμίως, μια ελληνική καινοτομία ονόματι Wadja φιλοδοξεί να πρωτοστατήσει στον χώρο της κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκίνησε το 2006 ως ιστοσελίδα που πρόσφερε δωρεάν μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου στους εγγεγραμμένους χρήστες της, αλλά από το περασμένο καλοκαίρι αναπτύσσει τις δραστηριότητές της στον χώρο της κοινωνικής δικτύωσης. Στην ιστοσελίδα www.wadja.com ο χρήστης μπορεί να...
ανταλλάξει μηνύματα με ομάδες ατόμων, με τα οποία έχει κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες, ενώ ακολουθώντας τα labels (ετικέτες ενδιαφερόντων) έχει τη δυνατότητα να εστιάσει στις συζητήσεις που προτιμά.
Αυτό είναι και το στοιχείο που κάνει τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα να ξεχωρίζει από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα. Δημιουργώντας το label ο χρήστης μπορεί να ξεκινήσει μια κοινότητα και συζητήσεις γύρω από τα ενδιαφέροντά του. Οι συζητήσεις αυτές κατόπιν είναι δυνατόν να διατεθούν σε ολόκληρο το δίκτυο ή σε ένα μόνο άτομο κατ’ επιλογήν μέσω email και sms. Ταυτόχρονα, ο χρήστης λαμβάνει νέα από το Twitter και videos από το You Tube που σχετίζονται με την ετικέτα ενδιαφερόντων του (label).

Απλά και εύκολα

Το Wadja λοιπόν είναι ένα είδος facebook, το οποίο μπορεί να χειριστεί κανείς με άνεση και μέσω κινητού τηλεφώνου. Ενας συνδυασμός δηλαδή ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογών έξυπνου κινητού. Οπως λέει στον «Ε.Τ.» ο κ. Αλεξ Χριστοφόρου, CEO της Wadja, «Η καινοτομία μας έγκειται και στο ότι προσφέρουμε στο κοινό μας πολλά πλεονεκτήματα, όπως τη δυνατότητα να ανανεώνουν τα νέα τους, είτε είναι συνδεδεμένοι με το Wadja είτε όχι, να στέλνουν και να λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τους τηλέφωνο, καθώς και απεριόριστη επικοινωνία προς όλους». H χρηστικότητα των Labels που παρέχει η Wadja Media «είναι ότι οργανώνει όλη την πληροφόρηση που διαχέεται στα διάφορα social networks και την οδηγεί κάτω από κάθε Label ξεχωριστά. Φανταστείτε λοιπόν ένα μέρος στο οποίο ο χρήστης μπορεί να βρει όλη την πληροφορία που χρειάζεται και θέλει σε πραγματικό χρόνο με ένα και μόνο click», λέει ο κ. Χριστοφόρου.

«U2»
Ενα από τα μεγαλύτερα Labels που έχει δημιουργηθεί στη Wadja για παράδειγμα είναι του μουσικού συγκροτήματος U2. Οι χρήστες λαμβάνουν συνεχώς νέα από Twitter, videos από τις συνεντεύξεις και τις συναυλίες τους μέσω YouTube.

πηγή-e-typos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου