Αγώνας θρίλερ στον Καναδά, με τον Φέτελ να οδηγεί την κούρσα για 4 ώρες και 4 λεπτά και να χάνει την πρώτη θέση από τον Τζένσον Μπάτον λόγω οδηγικού λάθος 1.100 μέτρα πριν τον τερματισμό!
Δύο συγκρούσεις και μία ποινή διέλευσης από τα πιτ δεν ήταν αρκετές για να στερήσουν αυτήν την απίστευτη νίκη από τον Βρετανό. Όλα τα είχε το γκραν πρι του Μόντρεαλ, με δίωρη διακοπή λόγω καταιγίδας και έξι εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Η εκκίνηση δόθηκε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω βρεγμένου οδοστρώματος (ο Μπάτον ξεκίνησε από την έβδομη θέση). Ουσιαστικά ο αγώνας άρχισε στον πέμπτο γύρο, με τον Χάμιλτον να συνεχίζει τα καμώματα του Μονακό, πέφτοντας -χωρίς να το θέλει- πάνω στον Μαρκ Ουέμπερ.
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren δεν έβαλε μυαλό και δύο γύρους αργότερα έπεσε πάνω στον ομόσταβλό του, Τζένσον Μπάτον και ο ίδιος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Το αμάξι του αλυτάρχη ξαναέκανε την εμφάνισή του, με ζημιωμένο τον Μπάτον, ο οποίος υπερέβη το όριο ταχύτητας και του επιβλήθηκε ποινή διέλευσης από τα πιτ. Γύρισε στον αγώνα στη 15η θέση, αλλά κάπου εκεί άρχισε την αντεπίθεσή του. Ανέβηκε δέκατος, αλλά κάπου εκεί άνοιξαν οι ουρανοί και το γκραν πρι διεκόπη για μία ώρα και 55 λεπτά!
Με την επανεκκίνηση του γκραν πρι, ο Μπάτον ακούμπησε με τον Αλόνσο και ξαναπήγε στα πιτ. Κάπου εκεί ο αγώνας φαινόταν να είναι υπόθεση του Φέτελ και δευτερευόντως του Σουμάχερ, που δεν άφηνε σε καμία περίπτωση τον Ουέμπερ να πλησιάσει. Αλλά όλοι υπολόγιζαν χωρίς τον Τζένσον Μπάτον. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2009 άρχισε να "πετάει" στην πίστα, κατέβαζε το χρόνο συνεχώς και ανέβηκε δεύτερος, όμως η πρώτη θέση έμοιαζε άπιαστη.
Όμως ακόμα και οι μεγαλύτεροι πιλότοι κάνουν λάθη. Ο ψυχραιμότατος όλη τη σεζόν Σεμπάστιαν Φέτελ γλίστρησε 1.100 μέτρα πριν το τέλος και ο Βρετανός πανηγύρισε την πρώτη του νίκη από το γκραν πρι της Κίνας, στις 18 Απριλίου 2010.
Λίγα δευτερόλεπτα νωρίτερα, ο Μίχαελ Σουμάχερ παραχωρούσε την τρίτη θέση στον Μαρκ Ουέμπερ. Έτσι ο μεγάλος Γερμανός έχασε την ευκαιρία να επανέλθει στο βάθρο για πρώτη φορά από την 1η Οκτωβρίου του 2006.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 29 γύροι στους οποίους ο ρυθμός οριοθετήθηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας αποτελούν νέο ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1.
Πηγή-enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου