Τους επόμενους μήνες αναμένεται να εφαρμοστεί μια ελληνική μέθοδος που υπόσχεται εξαφανίσει τους σωρούς παλαιών ελαστικών που συσσωρεύονται σε ακατάλληλα σημεία σε όλη τη χώρα, δημιουργώντας παράλληλα καινούργια και πιο «πράσινα» δεδομένα στην οδοποιία.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real.gr, το ερευνητικό πρόγραμμα Road Tire, του οποίου ηγούνται επιστήμονες από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αναμένεται να εφαρμοστεί σε δύο βασικές οδικές αρτηρίες της Λαμίας, με τις εργασίες να ξεκινούν το αργότερο μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το πρόγραμμα έχει ήδη λάβει διεθνή αναγνώριση, ενώ χρηματοδοτείται από την ΕE, καθώς η συνεισφορά του στο αστικό περιβάλλον είναι διπλή.
Το Road Tire βασίζεται στη δημιουργία μιας νέου τύπου ασφάλτου, η οποία φτιάχνεται από παλαιά ελαστικά.
Η έκταση που θα ασφαλτοστρωθεί με το καινούργιο υλικό αγγίζει τα 6.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ συνολικά ο προϋπολογισμός του εγχειρήματος φτάνει τα 1,48 εκατομμύρια ευρώ, με το 50% να καλύπτεται από το πρόγραμμα Life της ΕΕ και το υπόλοιπο της χρηματοδότησης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας.
Το εν λόγω πρόγραμμα παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την «Πράσινη Εβδομάδα».
Ο Αβραάμ Καραγιαννίδης, καθηγητής στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ και επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας του Road Tire, δήλωσε ότι «Η χρησιμοποίηση παλαιών ελαστικών στο μίγμα παραγωγής ασφάλτου μπορεί ακόμα και να περιορίσει την ηχορύπανση των αυτοκινήτων, καθώς οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα ντεσιμπέλ που παράγονται από την κίνηση στο οδόστρωμα μπορεί να μειωθούν μέχρι και 30%».
πηγή-kala-nea.gr
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real.gr, το ερευνητικό πρόγραμμα Road Tire, του οποίου ηγούνται επιστήμονες από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αναμένεται να εφαρμοστεί σε δύο βασικές οδικές αρτηρίες της Λαμίας, με τις εργασίες να ξεκινούν το αργότερο μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το πρόγραμμα έχει ήδη λάβει διεθνή αναγνώριση, ενώ χρηματοδοτείται από την ΕE, καθώς η συνεισφορά του στο αστικό περιβάλλον είναι διπλή.
Το Road Tire βασίζεται στη δημιουργία μιας νέου τύπου ασφάλτου, η οποία φτιάχνεται από παλαιά ελαστικά.
Η έκταση που θα ασφαλτοστρωθεί με το καινούργιο υλικό αγγίζει τα 6.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ συνολικά ο προϋπολογισμός του εγχειρήματος φτάνει τα 1,48 εκατομμύρια ευρώ, με το 50% να καλύπτεται από το πρόγραμμα Life της ΕΕ και το υπόλοιπο της χρηματοδότησης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας.
Το εν λόγω πρόγραμμα παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την «Πράσινη Εβδομάδα».
Ο Αβραάμ Καραγιαννίδης, καθηγητής στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ και επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας του Road Tire, δήλωσε ότι «Η χρησιμοποίηση παλαιών ελαστικών στο μίγμα παραγωγής ασφάλτου μπορεί ακόμα και να περιορίσει την ηχορύπανση των αυτοκινήτων, καθώς οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα ντεσιμπέλ που παράγονται από την κίνηση στο οδόστρωμα μπορεί να μειωθούν μέχρι και 30%».
πηγή-kala-nea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου