Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Κάτω από τη βάση ένας στους τρεις υποψήφιους

Πτώση των βάσεων βλέπουν οι εκπαιδευτικοί ερευνητές με βάση τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων. Οι εξετάσεις κινούνται σε αντίστοιχα επίπεδα με εκείνα του 2009, ενώ σε σχέση με πέρυσι μειώνεται ο αριθμός των αριστούχων. Ένας στους 3 υποψήφιους έγραψε κάτω από τη βάση, με το ποσοστό να κυμαίνεται στο 37%, από 36% την περασμένη χρονιά...

Οι χειρότερες επιδόσεις καταγράφονται στην Ιστορία Γενικής Παιδείας με το 64% των μαθητών να έχει γράψει κάτω από τη βάση.

Ακολουθούν τα Μαθηματικά Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.

Οι αριστούχοι παρατηρούνται στη Χημεία- Βιοχημεία και στην Ηλεκτρολογία Τεχνολογικής Κατεύθυνσης καθώς επίσης στη Βιολογία και στη Χημεία Θετικής Κατεύθυνσης.

Ο πρώτος των πρώτων που συγκεντρώνει 19.950 μόρια είναι μαθητής με κινητικά προβλήματα από τη Θεσσαλονίκη.

Στο μεταξύ, από το γραφείο του υφυπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων Ιωάννη Πανάρετου, ανακοινώθηκε απόψε ότι, έχουν αναρτηθεί οι βαθμολογίες των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων των μαθητών και αποφοίτων του έτους 2010.

Οι υποψήφιοι μπορούν να βρίσκουν την βαθμολογία τους στην ιστοσελίδα http://www.ypepth.gr/efarmoges/gel_vathm.php πληκτρολογώντας τον οχταψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους Ελληνικούς χαρακτήρες.

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο Γιάννης Τσάκνης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Καθηγητών ΤΕΙ, τάχθηκε υπέρ της κατάργησης της βάσης του 10, αλλά επεσήμανε ότι οι βάσεις πρέπει να καθορίζονται κάθε φορά ανάλογα με τη δυσκολία των θεμάτων.

Αναφερόμενος στις χρονιές που ίσχυε η βάση του 10, τόνισε ότι τα στοιχεία δεν έδειξαν καμία βελτίωση του συστήματος.

Τόνισε πάντως, ότι η κατάργηση της βάσης σημαίνει ότι θα εισαχθεί μεγάλος αριθμός φοιτητών στα περιφερειακά τμήματα, αλλά οι φοιτητές δε θα μείνουν σε αυτά και τα επιβαρυνθούν ακόμα περισσότερο τα κεντρικά ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Παντούλας υπογράμμισε ότι η ουσιαστική παρέμβαση στην εκπαίδευση πρέπει να γίνει στην ποιότητα του Λυκείου, επισημαίνοντας ότι αν ανέβει το επίπεδο του Λυκείου θα ανέβει και το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

πηγή-skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου