Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Μην τον ρωτάς γιατί σε χτύπησε...


Πάνος Γιαννάκαινας από το hbnews.gr

Τολμάς να ρωτάς, παιδί μου, γιατί σε χτύπησε; Μα... επειδή υπάρχεις! Επειδή αναπνέεις! Επειδή αρνούμαι, εγώ, ως πατέρας, να σε υποθηκεύσω έναντι μιας ζωής κακορίζικης, σαν κι αυτή που έρχεται.


Σε χτύπησε γιατί εγώ είχα την απερισκεψία (και την αδυναμία συγχρόνως) να σε φέρω στον άσχημο κόσμο που ο ίδιος έφτιαξα. Εγώ φταίω παιδί μου, που σε χτυπάει αυτός. Εγώ φταίω, που δεν μπορώ να σε προστατεύσω από τον κακό μου... εαυτό. Μην τον ρωτάς, λοιπόν, γιατί σε χτύπησε -δεν ξέρει κι ο ίδιος τον λόγο! Ρώτα εμένα καλύτερα. Δίκασέ με!

Όσες δόσεις και να πάρει απ' τους δανειστές της αυτή η χώρα, ποτέ δεν θα μπορέσει να ξοφλήσει το χρέος σ' εκείνο το κλαμένο μουτράκι της κορούλας του. Ποτέ δεν θα καταφέρει να στεγνώσει τα δάκρυα που χάραξαν το τρυφερό της μαγουλάκι.

Της κορούλας του...

Της κορούλας μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου