Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Ο διάλογος ενός τρελού


Του Στέλιου Φούντογλου | sfountoglou@gmail.com

-Γιατί;

-Γιατί έτσι πρέπει...

-Τι πρέπει;

-Να ψηφίσεις...

-Γιατί;

 -Γιατί το λέει η δημοκρατία...

-Ποια δημοκρατία;

-Η δημοκρατία της πολιτικής, η κοινωνική δημοκρατία, η δημοκρατία της καρδιάς μας...

-Για ποια καρδιά μιλάς;

-Για την καρδιά του έρωτα...

-Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας;

-Όχι, ο έρωτας για τους πολιτικούς μας...

-Ποιους πολιτικούς;

-Αυτούς τους «παιδαράδες», τους 300, που δεν λένε να γίνουν λιγότεροι...

-Δεν αγαπώ τους πολιτικούς!!!

-Να τους αγαπάς γιατί αυτοί θα σε σώσουν...

-Να με σώσουν από τι;

-Καλά, δεν βλέπεις τι γίνεται;

-Βαρέθηκα να βλέπω, κουράστηκαν τα μάτια μου από την άσκοπη προβολή των προβλημάτων...

-Προβλήματα, προβλήματα, προβλήματα, κάτι άλλο;

-Για το άλλο να κάνεις υπομονή μετά την 6η του Μάη...

-Αργία;

-Όχι, εκλογές...

-Είναι πολλά τα κόμματα;

-Καμιά 20ρια.....

-20 ευρώ έχεις να μου δανείσεις;

-Να πας στο ΔΝΤ και στην φίλη μας την καγκελάριο να ζητήσεις...

-Θα μου δώσει;

-Θα σου δώσει, αλλά θέλει εγγυήσεις...

-Τι εγγυήσεις;

-Το σπίτι σου, το χωράφι σου, το αμάξι σου, το εξοχικό σου, την ίδια σου την ζωή...

-Να πουλήσω την ψυχή μου δηλαδή;

-Αυτή την έχεις ήδη πουλήσει...

-Και ποιος ορίζει την μοίρα μας;

-Η μοίρα είναι προδιαγραμμένη...

-Τι σημαίνει προδιαγραμμένη;

-Κάνε υπομονή και θα καταλάβεις....

-Αυτοί γιατί δεν καταλαβαίνουν;

-Γιατί η μοίρα, τους τελείωσε....

-Η κρίση πότε θα τελειώσει;

-Όταν το κρίνει η ίδια...

ghost-mirror-Και μέχρι τότε τι θα κάνω;

-Ότι κάνεις τόσα χρόνια, υπομονή....

-Δεν έχω άλλη υπομονή, με εγκατέλειψε....

-Και τώρα;

-Δεν έχω απάντηση...

-Και ποιος έχει;

-Η νέα φουρνιά πολιτικών που είναι εδώ για σένα...

-Μα το σύστημα είναι σάπιο...

-Θα αλλάξει όταν αλλάξουμε εμείς...

-Θέλω να αλλάξω τώρα...

-Τώρα.....

-Βαρέθηκα να κοιτάω τον καθρέφτη, είμαι μόνος κανείς δεν με ακούει και ο εαυτός μου δεν μου δίνει απαντήσεις...

Εσείς έχετε τις απαντήσεις;

Εις το επανιδείν.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου