Με την εμπειρία 11 χρόνων και ύστερα από εξέταση 1.751 καταγγελιών, ο Συνήγορος του Πολίτη εξέδωσε ειδική έκθεση για τις σχέσεις των καταναλωτών με τη ΔΕΗ, εστιάζοντας κυρίως στο θέμα της λειτουργίας της επιχείρησης...
Οι καταγγελίες αφορούσαν κυρίως ζητήματα όπως τις υπηρεσίες της εμπορίας και τις υπηρεσίες διανομής (δίκτυο). Η ειδική έκθεση παραθέτει τα προβλήματα που εντόπισε το Συνήγορος, καθώς και γενικότερα λειτουργικά ζητήματα της ΔΕΗ, ενώ προτείνει και λύσεις και τρόπους πρόληψης, στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών, που χαρακτηρίστηκε «από την εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων και την, σε σημαντικό βαθμό, αποδοχή των προτάσεων και θέσεων της ανεξάρτητης αρχής».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο - http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_14/06/2010_342283
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου